Veza Vulpe – turizam

S turizmom kao pojmom svi smo se već puno puta susreli i znamo što to znači, no na pitanje kakve veze ima Vulpe s turizmom odgovor pročitajte u daljnjem tekstu. Naime, 50-ih godina 20. stoljeća u Hrvatskoj počinje rast turizma, bude se turističke zajednice, izložbe se održavaju na Velesajmu te svaki grad ima potrebu oglašavanja svog vlastitog identiteta. Velike prometne tvrtke, kao npr. Jadrolinija, počinju oglašavati svoje usluge domaćim i stranim turistima i upravo u tome svemu nalazimo vezu s Milanom Vulpeom kao dizajnerom s kojim se ostvaruje suradnja na polju grafičkog oblikovanja plakata i brošura u svrhu turističkog oglašavanja.

Inspirirani ovim segmentom Vulpeovog djelovanja i činjenicom da je turistička sezona u jeku, za vas smo pripremili ovotjedni kreativni zadatak u kojem imate priliku probuditi dizajnera u sebi i izraditi skicu plakata kojim bi promovirali mjesto u kojem provodite svoj ljetni odmor.

Za ovaj zadatak bit će vam potrebni: papir, olovka, gumica i boje po izboru (ukoliko imate mogućnosti skicu učini finalnim produktom, odnosno plakatom).

Veselimo se vašim radovima koje nam možete poslati na e-mail adresu: edukacija@muo.hr