Praćenjem promjenjivih potreba posjetitelja za kvalitetnom kulturnom ponudom, a na osnovi visoko postavljenih stručnih i znanstvenih standarda i praćenja ukupne umjetničke produkcije, služba marketinga prilagođava plasman kulturnog proizvoda potencijalnim korisnicima uz kontinuirano prilagođavanje i poboljšanje kvalitete komunikacija i odnosa s javnošću. Muzej za umjetnost i obrt se već od ranije etablirao kao vodeća muzejska institucija i kao organizator značajnih likovnih izložbi i velikih istraživačkih kulturoloških projekata temeljenih na hrvatskoj baštini. Djelovanje službe marketinga i odnosa s javnošću u tom smislu bitno je doprinijelo poboljšanju i unaprjeđenju komunikacije Muzeja s okruženjem i afirmaciji svih muzejskih projekata. Primjenom suvremenih marketinških strategija, neki od projekata su zbog svog ukupnog stručno-znanstvenog i marketinškog pristupa imali rekordnu posjećenost i postali su iznimno uspješan “kulturni proizvod” (Secesija u Hrvatskoj). Istovremeno, Muzej za umjetnost i obrt i njegovi otvoreni i zatvoreni prostori – restoran, terase, atrij i dvorane afirmirali su se kao idealno mjesto za održavanje brojnih koncerata, promocija, prezentacija, događanja najšireg profila, za brojne umjetničke organizacije, izdavačke kuće i poslovne partnere Muzeja. Za svoje partnere Muzej je u mogućnosti ponuditi niz atraktivnih programa, od korištenja muzejskog prostora za pojedine poslovne potrebe, do sustavne promocije i partnerske suradnje na pojedinim strateškim projektima. Zahvaljujući visokoj razini organizacije, vođenja i realizacije programa, Muzej je u proteklom razdoblju uspostavio iznimnu partnersku suradnju s nizom najuglednijih hrvatskih i stranih kompanija, čijom sponzorskom potporom uspijeva realizirati i najkompleksnije izložbene projekte. U budućnosti će služba marketinga i odnosa s javnošću biti orijentirana ka daljnjem razvijanju kreativnog marketinškog partnerstva s uspješnim i društveno odgovornim kompanijama. Kao odgovor na iskazane potrebe za kvalitetnim suvenirom osnovan je MUO shop, čija je ponuda bazirana na muzejskom fundusu, a ostvarena kvalitetnom suradnjom Odjela muzejskih zbirki i Odjela marketinga. Otvoren uz izložbu Secesija u Hrvatskoj, u proteklom razdoblju pobudio je iznimno zanimanje javnosti te u potpunosti ostvario zadatak promicanja hrvatske kulturne baštine. U sklopu temeljne misije Muzeja, Odjel marketinga i odnosa s javnošću kao jedan od glavnih zadataka postavlja ostvarivanje istaknutijeg mjesta Muzeja za umjetnost i obrt na karti kulturno-turističkih odredišta Zagreba i Hrvatske, čemu će zacijelo pridonijeti i priznanje Superbrands Croatia dodijeljeno Muzeju za 2009. godinu.
KONTAKTI:
RADIONICA ZA METAL, STAKLO I KERAMIKU
Goran Budija, restaurator, goran.budija@muo.hr
Ana Stolar, restaurator, ana.stolar@muo.hr
RADIONICA ZA SLIKE I SKULPTURE
Ksenija Pintar, viši restaurator, ksenija.pintar@muo.hr
mr. art. Jasminka Podgorski, konzervator-restaurator savjetnik za slike na različitim nosiocima i drvene polikromirane skulpture jasminka.podgorski@muo.hr
RADIONICA ZA TEKSTIL
Iva Čukman, restaurator savjetnik, iva.cukman@muo.hr
RADIONICA ZA NAMJEŠTAJ
Robert Brdarić, preparator, robert.brdaric@muo.hr