Dizajniraj svoj logo ­čľî

Dragi naši,

pro┼íli ┬átjedan smo imali ─Źast ugostiti na subotnjoj radionici na┼íeg poznatog dizajnera, Gorana Turkovi─ça, iz tima ┼áesni─ç &Turkovi─ç zaslu┼żnog za novi vizualni identitet Muzeja koji je nastao pro┼íle, 2020. godine, povodom obilje┼żavanja┬á 140. godi┼ínjice Muzeja za umjetnost i obrt.

Za sve vas koji niste imali priliku sudjelovati na na┼íoj radionici u┼żivo poku┼íat ─çemo prenijeti je na na┼íu mre┼żnu stranicu da se i vi u toplini svojega doma oku┼íate u njoj. Radionica je realizirana na temu izrade vizualnog identiteta (brendinga) koji uklju─Źuje osmi┼íljavanje logotipa za pojedinu tvrtku. ┼áto je to vizualni identitet ili brendiranje? Brendiranje se u pro┼ílosti pojavljuje kao oznaka ┼żigosanjem ┼żivotinja (npr. krava) u┼żarenim predmetima kako bi se ozna─Źila pripadnost odnosno vlasni┼ítvo nad ┼żivotinjom ÔÇô znak odre─Ĺenog stada. U dana┼ínje vrijeme je brendiranje ili vizualni identitet  na─Źin prezentacije tvrtke, muzeja, trgovineÔÇŽ, tj. prepoznatljivost prema op─çoj javnosti.  Jedan od prvih i najpoznatijih loga je primjerice onaj od Coca Cole. Neki koje mo┼żete s lako─çom  prepoznati su:  McDonalds, Netflix, H&M,ÔÇŽ ili na┼í logo koji se mijenjao kroz vrijeme…

Dana┼ínji zadatak je osmisliti i izraditi logo. Na izbor vam dajemo tri  mogu─çnosti.  Izradite logo za Google,  Avengerse ili  Zoo.

Prvo kre─çete od skice, kao i svaki umjetnik, te na obi─Źan bijeli papir olovkom nacrtajte sve ┼íto vam padne na pamet, a asocira vas na odabranu temu. Ne morate ni┼íta brisati. Na kraju ─çete sigurno imati vi┼íe rje┼íenja od kojih ─çete odabrati jedno koje ─çete potom i izrezati iz crnog kola┼ża i zalijepiti na bijeli vi┼íegramski  papir. Dobit ─çete crno-bijelu varijantu va┼íeg loga. Sretno ­čÖé