Dragi naši,
prošli tjedan smo imali čast ugostiti na subotnjoj radionici našeg poznatog dizajnera, Gorana Turkovića, iz tima Šesnić &Turković zaslužnog za novi vizualni identitet Muzeja koji je nastao prošle, 2020. godine, povodom obilježavanja 140. godišnjice Muzeja za umjetnost i obrt.
Za sve vas koji niste imali priliku sudjelovati na našoj radionici uživo pokušat ćemo prenijeti je na našu mrežnu stranicu da se i vi u toplini svojega doma okušate u njoj. Radionica je realizirana na temu izrade vizualnog identiteta (brendinga) koji uključuje osmišljavanje logotipa za pojedinu tvrtku. Što je to vizualni identitet ili brendiranje? Brendiranje se u prošlosti pojavljuje kao oznaka žigosanjem životinja (npr. krava) užarenim predmetima kako bi se označila pripadnost odnosno vlasništvo nad životinjom – znak određenog stada. U današnje vrijeme je brendiranje ili vizualni identitet način prezentacije tvrtke, muzeja, trgovine…, tj. prepoznatljivost prema općoj javnosti. Jedan od prvih i najpoznatijih loga je primjerice onaj od Coca Cole. Neki koje možete s lakoćom prepoznati su: McDonalds, Netflix, H&M,… ili naš logo koji se mijenjao kroz vrijeme…
Današnji zadatak je osmisliti i izraditi logo. Na izbor vam dajemo tri mogućnosti. Izradite logo za Google, Avengerse ili Zoo.
Prvo krećete od skice, kao i svaki umjetnik, te na običan bijeli papir olovkom nacrtajte sve što vam padne na pamet, a asocira vas na odabranu temu. Ne morate ništa brisati. Na kraju ćete sigurno imati više rješenja od kojih ćete odabrati jedno koje ćete potom i izrezati iz crnog kolaža i zalijepiti na bijeli višegramski papir. Dobit ćete crno-bijelu varijantu vašeg loga. Sretno 🙂