Muzej za umjetnost i obrt poziva vas na razgovor u sklopu izložbe Milan Vulpe: Dekodiranje s temom „Publicisti, propagandisti, marketingaši – tržišne komunikacije u socijalizmu“, u četvrtak, 16. 9. 2021. u 18 sati.
Sudjeluju: Goroslav Keller,Branimir Zoraja i Slavko Henigsman.
Moderator: Koraljka Vlajo, kustosica izložbe i Zbirke dizajna MUO.
*Događanje će biti organizirano uz poštivanje epidemioloških mjera koje su trenutno na snazi.
Ulaz besplatan.
Biografije sugovornika:
Branimir Zoraja jedan je od posljednjih koji su stekli ime u struci uz ime Ozehe, najstarije i vjerojatno najutjecajnije hrvatske marketinške agencije. S 28 godina marketinškog iskustva radio je kao account executive, creative director, client service director i brand development manager. Pod imenom Brandheadteacher s ekipom posljednjh Ozehaša objavljuje kampanje iz povijesti Ozehe na Pinterest profilu Tribute to Ozeha ad. agency 1945 – 1995.
Goroslav Keller pripada među legende domaćeg marketinga i dizajna. Djelovao je u Centru za industrijsko oblikovanje (CIO), uređivao je ili surađivao s brojnim časopisima iz područja dizajna, marketinga i kulture. Objavio je prvu knjigu o dizajnu na hrvatskom jeziku (Dizajn/ Design, 1975.). Jedan je od osnivača Studija dizajna, na kojem kontinuirano predaje. Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u četiri mandata bio je prodekan, a šest godina vodio je poslijediplomski studij MBA.
Slavko Henigsman grafički je dizajner sedamdesetih godina zaposlen u kreativnom studiju Ozeha. Od 1972. do 1975. bio je stalni suradnik Centra za industrijsko oblikovanje (CIO). Od 1976. djeluje kao samostalni umjetnik, te realizira brojne projekte grafičkog oblikovanja za naručitelje iz područja kulture i gospodarstva. Sudjeluje u pokretanju prve izložbe ZGRAF 75 (znak i plakat), 1980. radi vizualni identitet ZGRAF 3, te 1983. vizualni identitet 17. zagrebačkog salona. Godine 1993. sudjeluje u osnivanju udruge dizajnera Art Directors Club Zagreb koja djeluje na unapređenju teorije i prakse na području vizualnih komunikacija.