„DOBRA STARA VREMENA“: NOSTALGIJA U MARKETINGU
doc.dr.sc. Sandra Horvat
27.09.2018.- četvrtak
19 sati
Muzej za umjetnost i obrt,
Trg Republike Hrvatske 10
Nostalgija omogućuje povezivanje s potrošačima na emocionalnoj razini evocirajući drage uspomene te osjećaje sreće i sigurnosti pa se stoga u marketingu sve više koristi. U predavanju će se, kroz domaće i strane primjere, predstaviti mogućnosti primjene nostalgije u suvremenim marketinškim aktivnostima kao što su ponovno lansiranje ili isticanje proizvoda koji su bili uspješni u prošlosti (npr. Borosane, Silk Milk) ili retro ambalaže (npr. Domaćica), korištenjem poznatih ličnosti koje su najveću slavu imale u prošlosti (npr. Marilyn Monroe za Citroen DS3, Brigitte Bardot za Lancel), ili razvojem promotivnih kampanja kojima se potrošače podsjeća na djetinjstvo („Sjeti se“ za SOS dječje selo).
Koordinatorica predavanja je mr.sc. Vesna Jurić Bulatović, voditeljica Odjela za marketing i veze s javnošću MUO.
Ulaz na predavanja je besplatan.