Veliki interes javnosti i struke za marketinškim temama na predavanju održanom u MUO
- Ukupno pet predavanja i jedna radionica čine dio ciklusa suradnje
uglednih profesora s katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Muzeja za umjetnost i obrt uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost
Zagreb, 21.9. 2018. – Brojni studenti, profesori i šira javnost okupila se sinoć u Muzeju za umjetnost i obrt na četvrtom predavanju iz ciklusa predavanja uglednih profesora s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na temu marketinga, u suradnji s Muzejem za umjetnost i obrt uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost.
Preko stotinu posjetitelja uživalo je u zanimljivom i interaktivnom predavanju na temu Je li marketing umjetnost ili znanost? koje je vodio doc.dr.sc. Vatroslav Škare, profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Razgovaralo se o brojnim pitanjima uspješnosti marketinga, među inima i o tome je li za uspješan marketing važnija kreativnost ili analitičnost odnosno jesu li dobri marketinški stručnjaci sličniji umjetnicima ili znanstvenicima.
Suradnja Muzeja i Ekonomskog fakulteta daje poseban doprinos razumijevanju začetaka marketinga šezdesetih godina te posebice njegov razvoj i primjenu u području marketinga u kulturi.
Posljednje predavanje u nizu održat će se 27. rujna 2018. u 19 sati na temu „Dobra stara vremena: Nostalgija u marketingu“ koju će voditi doc.dr.sc. Sandra Horvat sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Koordinatorica predavanja je mr.sc. Vesna Jurić Bulatović, voditeljica Odjela za marketing i veze s javnošću MUO.
Ulaz na predavanja je besplatan.
Foto: Vedran Benović