Program događanja RUJAN

NE PROPUSTITE!
Što Vas očekuje u MUO u rujnu?!
PROGRAM DOGAĐANJA

Izložba Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost otvorena je do 30.9.2018. Ovu veliku, povijesnu izložbu do sada je razgledalo više od 20.000 posjetitelja, a svi koji je do sada nisu uspjeli pogledati mogu to učini još samo do kraja rujna. Sve do njenog zatvaranja pratit će je bogat popratni program.

Tako će se u srijedu, 12. rujna u 17 sati održati stručno vodstvo prof. Zvonka Makovića, autora idejnog koncepta izložbe Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost.

U utorak 18.rujna u 17 sati održat će se stručno vodstvo kroz dionicu Pop, rock i jazz glazba u izložbi Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost koje će voditi Hrvoje Horvat, autor istoimene dionice. U 19 sati, također 18. rujna, otvara se izložba akademske umjetnice Diane Sokolić: Nakit u stalnom postavu. Izložba ostaje otvorena do 18. studenog 2018.

U srijedu 19. rujna u 17 sati održat će se okrugli stol u sklopu izložbe Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost na temu „Postoji li danas autohtona hrvatska moda?“, a vodit će ga doc. dr.sc. Katarina Nina Simončić, autorica dionice mode.

U četvrtak, 20. rujna nastavlja se ciklus predavanja uglednih profesora s Katedre za marketing, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s MUO na temu marketinga. Predavanje će se održati u Muzeju za umjetnost i obrt s početkom u 19 sati. Ovo zanimljivo, interaktivno predavanje na temu Je li marketing umjetnost ili znanost? voditi će  doc. dr.sc. Vatroslav Škare, a razgovarat će se o brojim pitanjima uspješnosti marketinga, među inima i o tome je li za uspješan marketing važnija kreativnost ili analitičnost odnosno jesu li dobri marketinški stručnjaci sličniji umjetnicima ili znanstvenicima? Odgovori će se potražiti tijekom interaktivnog predavanja koje će započeti u vremenu rađanja marketinške struke na Aveniji Madison u New Yorku 1950-ih godina, a završit će u Zagrebu u dobu digitalnog marketinga 2018. godine.

U četvrtak 27. rujna u 19 sati održat će se posljednje u nizu predavanje profesora s Katedre za marketing, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, na temu „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu koje će voditi doc.dr.sc. Sandra Horvat. U predavanju će se, kroz domaće i strane primjere, predstaviti mogućnosti primjene nostalgije u suvremenim marketinškim aktivnostima kao što su ponovno lansiranje ili isticanje proizvoda koji su bili uspješni u prošlosti (npr. Borosane, Silk Milk) ili retro ambalaže (npr. Domaćica), korištenjem poznatih ličnosti koje su najveću slavu imale u prošlosti (npr. Marilyn Monroe za Citroen DS3, Brigitte Bardot za Lancel), ili razvojem promotivnih kampanja kojima se potrošače podsjeća na djetinjstvo („Sjeti se“ za SOS dječje selo).

U petak, 28. rujna u 19 sati, uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost održat će se razgovor Maje Đurinović, autorice dionice plesa, s balerinom i baletnom koreografkinjom Majom Bezjak.

 

 
U nedjelju 30. rujna, zatvaranje izložbe Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost

Program pedagoškog odjela MUO:

8.9., 10-14 sati: Radionica Paper dress 1965. Revitalizacija.
15.9., 10-14 sati: Radionica POP–ART, OP–ART : Tekstil i ručni rad
22.9. u 12 sati: otvorenje izložbe radova nastalih uz ’60-e / Izložba u atriju, otvorena do 30.9.