Radionica profesora EFZG /14.6.2018/19h

PLANIRAJTE POSJET / SAVE THE DATE

Idućeg tjedna, 12.6. i 14.6. u Muzeju za umjetnost i obrt očekuju Vas predavanje i radionica uglednih profesora s Ekonomskog fakulteta u ciklusu predavanja na temu marketinga koje je MUO ostvario u suradnji s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu.

utorak, 12.6. u 19 h pridružite nam se na predavanju prof. dr. sc. Đurđane Ozretić Došen na temu: Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja

O predavanju:

Usluge se koriste s namjerom stjecanja doživljaja – jednog ili niza događaja s kojima se susrećemo ili ih proživljavamo. To su, između ostalog, putovanja, posjete muzejima, koncerti, različiti oblici zabave, učenja itd. Uslijed specifičnih obilježja usluga, marketing usluga se temelji na velikom broju nematerijalnih, apstraktnih čimbenika važnih za kreiranje osjetilno privlačne ponude usluge za korisnika. Predavanje će biti posvećeno izazovima stvaranja doživljaja za korisnike, koji imaju rastuća očekivanja i traže u sve većoj mjeri atraktivnu i personaliziranu ponudu sadržaja brojnih usluga, pa tako i muzejskih.

 

U četvrtak, 14.6. u 19 h održat će se radionica koju vodi doc. dr. sc. Morana Fudurić na temu: Inovativni pristupi financiranju svojih ideja

O radionici:

Iako se crowdfunding javlja tek sredinom 2000-ih, njegova primjena seže daleko u prošlost. Što se promijenilo? Pojava interneta i raznih specijaliziranih platformi omogućila je primjenu crowdfundinga većem broju organizacija, ali i pojedinaca. Od video igara preko putovanja, knjiga i slikovnica do školskih projekata, umjetničkih izložbi i festivala – crowdfunding platforme poput Kickstartera omogućuju prikupljanje sredstava od širokih masa diljem svijeta zahvaljujući Internetu i promociji kampanje putem društvenih medija. Iako zvuči jednostavno, za uspješnu kampanju potrebno je kvalitetno planiranje, organizacija i marketinški način razmišljanja. Kroz radionicu će se prikazati primjeri dobre prakse te dati korisni savjeti i smjernice za uspješne crowdfunding kampanje.