Predavanja na temu marketinga profesora sa Ekonomskog fakulteta
Uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost održava se i ciklus predavanja na temu marketinga koja će održati profesori sa Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Prvo predavanje na temu: MARKETING U REPUBLICI HRVATSKOJ U 1960-ima, jučer je održao professor emeritus Jozo Previšić. Predavanje je obuhvatilo sažeti i sustavni povijesni pregled prisutnosti i obilježja marketinga u akademskoj zajednici i u poslovnoj praksi u RH tijekom 60-ih godina prošloga stoljeća. Opisala su se obilježja aktualnih marketinških aktivnosti iz perspektive potrošača, poduzeća, industrije i gospodarskog sustava kao i doprinosi istaknutih marketinških stručnjaka te autora znanstvene i stručne literature. Isto tako, dao se osvrt na pojavu i razvoj institucija i asocijacija koje su doprinijele implementaciji i produbljivanju razumijevanja marketinga u specifičnom kontekstu tadašnjeg društvenog uređenja.
Foto: Srećko Budek
SURADNJA KATEDRE ZA MARKETING EKONOMSKOG FAKULTETA I MUZEJA ZA UMJETNOST I OBRT NA IZLOŽBI ŠEZDESETE U HRVATSKOJ – MIT I STVARNOST
Marketing u šezdesetima – mit ili stvarnost?
Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim, „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu, Je li marketing umjetnost ili znanost?, samo su neke od aktualnih marketinških tema čija će predavanja voditi uvaženi profesori sa Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta iz Zagreba u sklopu izložbe Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost. Stručna predavanja aktualnih sadržaja vezanih uz marketing i temu izložbe održat će se u Muzeju za umjetnost i obrt od svibnja do rujna, tijekom trajanja izložbe, izuzev u kolovozu. U navedenom periodu održat će se ukupno pet predavanja pod vodstvom profesora Emeritusa Joze Previšića, prof.dr.sc. Đurđane Ozretić Došen, doc.dr.sc. Sandre Horvat,doc.dr.sc. Vatroslava Škarea i Tanje Komarac, univ.spec.oec. U sklopu programa predavanja održat će se i radionica na temu crowdfunding kampanja, pod nazivom „Inovativni pristupi financiranju svojih ideja“ koju će voditi doc.dr.sc. Morana Fudurić Ova značajna i vrijedna suradnja Ekonomskog fakulteta i Muzeja za umjetnost i obrt dat će poseban doprinos razumijevanju začetaka marketinga šezdesetih godina te posebice njegov razvoj i primjenu u području marketinga u kulturi. Činjenica jest da je 1961. godine prvi kolegiji s marketinškim sadržajem ponuđen na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na diplomskoj razini, a 1968. na poslijediplomskoj razini. Profesionalno marketinško obrazovanje u Hrvatskoj intenziviralo se krajem 1980-ih i naročito 1990-ih godina prošloga stoljeća. Sveučilišta su počela razvijati marketing kao zaseban smjer studija. Danas je marketing područje edukacije i izučavanja na svim razinama studija, a edukacija iz različitih marketinških specijalnosti ima zavidnu potražnju. Ulaz na sva predavanja je slobodan.
Koordinatorica predavanja bit će mr.sc. Vesna Jurić Bulatović, voditeljica Odjela za marketing i veze s javnošću MUO.
RASPORED NADOLAZEĆIH PREDAVANJA U MUO:
12.6.2018., u 19 sati
Predavač: prof.dr.sc. Đurđana Ozretić Došen
Tema: Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
14.6.2018., u 19 sati
Radionica na temu: Inovativni pristupi financiranju svojih ideja
Vodi: doc.dr.sc. Morana Fudurić
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
5.7.2018., u 19 sati
Predavač: dr.sc. Tanja Komarac
Tema: Mitovi i stvarnost: Kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje?
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
20.9.2018., u 19 sati
Predavač: doc.dr.sc. Vatroslav Škare
Tema: Je li marketing umjetnost ili znanost?
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
27.9.2018., u 19 sati
Predavač: doc.dr.sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt