Otvorena izložba Šezdesete u Hrvatskoj

U Muzeju za umjetnost i obrt svečano je otvorena dugo očekivana, velika izložba “Šezdesete u Hrvatskoj – Mit i stvarnost”.

Na više od 1400 kvadratnih metara muzejskog prostora posjetitelji su uživali u više od 1000 eksponata iz razdoblja 1958. do 1971. godine putujući kroz 12 izložbenih dvorana.

U nazočnosti brojnih uzvanika, suradnika i partnera koji su sudjelovali u pripremi ove i kompleksne izložbe, svečanost otvorenja vodio je najpoznatiji glas šezdesetih – Oliver Mlakar – uz prisjećanja na dobre stare šlagere, festivale, mini – suknje, limenog ljubimca „fiće“, „Male djevojčice”, big banga domaće estrade, šansona i rocka. Obraćajući se nazočnima na otvorenju, ravnatelj Muzeja za umjetnosti obrt Miroslav Gašparović zahvalio je svima koji su svojim radom i trudom pridonijeli realizaciji ove epohalne izložbe te podršci Grada Zagreba, Ministarstva kulture RH, Turističke zajednice Grada Zagreba, generalnom pokrovitelju izložbe Zagrebačkoj banci, glavnom partneru Croatia Osiguranju, te svim partnerima i pokroviteljima koji su dali svoje potpore nastajanju izložbe. Posebne zahvale i čestitke upućene su idejnom autoru koncepta izložbe, profesoru Zvonku Makoviću te timu autora i dizajnera postava izložbe i vizualnog identiteta Nikoli Radeljkoviću, Ivani Borovnjak i Maši Poljanec iz Numen for use & Oaza. Izuzetno važna i značajna jest velika monografija koja prati izložbu, na više od četiristo stranica posvećenih razdoblju šezdesetih, tiskana u suizdavaštvu sa Školskom knjigom u uredništvu Miroslave Vučić, Adriane Prlić i  Vesne Ledić, koordinatorice izložbe. Ovaj veliki kulturološki projekt nastao je u suradnji s Hrvatskom radiotelevizijom, Školskom knjigom, Croatia Recordsom, Hrvatskim državnim arhivom, Hrvatskim filmskim savezom, Knjižnicama Grada Zagreba, Kino Tuškanac, a poduprli su ga Coca-Cola, Anić holding, Europlakat, Europapier, Go2 Digitel, Arskopija i brojni drugi bez čije potpore ovaj projekt ne bi mogao imati svoju punu snagu. Za ukupan marketinški i PR program koji je pratio nastajanje ove velike izložbe, zahvale je primila voditeljica odjela marketinga i PR-a Muzeja za umjetnost i obrt, mr.sc Vesna Jurić Bulatović sa suradnicama. Izložba ostaje otvorena pet mjeseci, do 30. rujna, a pratit će je bogat popratni program uz stručna vodstva, predavanja autora dionica, kao i predavanja profesora s Ekonomskog fakulteta na temu marketinga i novih medija, glazbene slušaonice „pop i rock glazba 60-ih“, retrospektive hrvatskog filma 60-ih u Kinu Tuškanac, te razgovori i okrugli stolovi. Posebno zanimljive bit će radionice pedagoškog odjela MUO. Uz izložbu je Muzej za umjetnost i obrt pripremio i bogat suvenirski program u duhu šezdesetih dostupan u muzejskom dućanu koji je ostvaren u suradnji s brojnim dizajnerima, umjetnicima i obrtnicima. Foto: Vedran Benović

ALBUM